Persoane interesate

marți, 17 iulie 2012

MEC Capitolul 7


   Bella privea filmuletul cu razbunarea ei pe youtube. Un zambet briliant trona pe fata ei. Alice intra in casa cu mainile pline de sacose. Nici nu o privi pe Bella. Era trista.
- Alice am 2000 de vizualizari, pacat ca fata nu mi se vede prea bine. Si la comentarii scrie ca trebuia sa-i arunc si o galeata  cu gheata in cap . Hey, Al vin-o sa ne uitam impreuna .
- Mersi, am vazut deja tot. Mornai Alice aruncindu-i ziarul de dimineata pe pat.
- Hmm, nici aici nu se vede fata mea. Nimeni nu stie ca am fost eu. Scanci Bella.
- Nu te teme, cui ia trebuit a aflat. Zise Alice trantind usa de la frigider.
- Ce s-a intimplat ?intreba Bella pierandu-i rambetul de pe buze .
- Nimic grav. Degraba noi doua o sa avem un job interesant , spuse Alice enervata .
- Adica ? intreba Bella incruntata .
- In magazinul de alaturi se cauta femei de serviciu. Tonul lui Al devenea tot mai taios.
- Si ce ? Bella devenea tot mai nedumerita.
- Am fost date afara Belisor. Nu mai avem job. Nu-i job, nu avem casa. Hai, apuca-te sa strangem valizele.
- Dar a fost ideea ta , se apara Bella .
- Tu ai promis ca doar o sa-l privesti in ochi. Ca o sa povestesti adevarul  acelui Edward. Dar tu ? Ce ai facut tu ? Tot internetul vuieste despre tine.
- Dar el s-a prefacut ca nu ma stie. Scanci Bella , incercand sa se scuze .
- Si ? Pentru asta trebuia sa-l lovesti in Jack Junior ? Nu intelegi ca pentru  oameni ca ei noi suntem nimic? N-I-M-I-C ! Poate intr-adevar nu te-a recunoscut , spuse Alice la fel de furioasa .
- In schimb, acum o sa ma tina minte pe vecie. Puse punct Bella mandra. Pe mine ma intereseaza mai mult acel Cullen , spuse ea , meditand , si zambind stamb .
- Mda, si pe el vrei sa-l testezi la rezistenta cu un sut intre picioare ?spuse Alice la fel de enervata .
- Nu, mie imi pare ca el este un barbat de treaba. Stii , cum Jack se teme de el ? Eu iar am ascultat o convorbire de al lor, de pe gsm-ul lui.
Alice se inneca in saliva :
- Ai furat gsm-ul lui Black?spuse ea abia respirand .
- Nu, doar era la picioarele mele si l-am ridicat de jos , spuse Bella , simplu .
- Esti o proasta. Ma duc sa-mi pun mai multe haine in dungi. O sa stam ambele inchise.
- Shhh, uite numarul lui Edward. Il sun, ii povestesc tot. Devin confidenta lui. Printul e in rahat, noi in ciocolata. Bella zambi malefic .
- Stii ma cam sperie fraza "devin confidenta lui" , spuse Alice .
- Taci, o clipa ! se rasti  Bella formand un numar.
- Alo, Tom ? Tii minte ca  am fugit  impreuna cu masina? Bine, am nevoie de informatii despre Cullen. Vrei sa ne intilnim ? Hai acum ! Am timp. Inchise mobilul si sari in gatul lui Al.
- Il indragostesc pe acest Cullen de mine - o saruta pe un obraz - ii distrug casnicia lui Black,- pe al doilea obraz-, si noi primim job-ul nostru inapoi. Sari din bratele ei si fugi sa se pregateasca.
Alice ofta si tipa in urma ei :
- Principalul e sa nu fim nevoite sa fugim din tara, dupa asta!

            ***  

- Inchipuie-ti ! Pe el il leapada Rose, pierde bussinesul, iar eu cu Cullen zbor cu avionul lui privat in…nici nu stiu…la Marea Egee. Cum tie planul meu ?
Tom o privi cu frica.
- Fenomenal. Ai incercat vreodata sa treci pe la un psihiatru? Sau, poate sa scrii roamane fantasy ?
- Nu, cartea o sa o scrii tu. Se va numi " Meet Edward Cullen ". Bella zimbi visatoare. Iti inchipui, daca tie pentru Blak ti-au platit asa suma de bani. Atunci, pentru Cullen o sa-ti aureasca picioarele. Apropo, ai aflat ceva despre el ?
- Mda, Tom inghiti in sec. Edward Anthony Cullen, nimeni nu stie cum arata el . Celibatar, numarul 13 in lista Forbes. A facut banii intr-un an , din niste tehnologii IT , ii spuse Tom .
- In romana , te rog  ! ii ceru  Bella era nedumerita.
- Mai pe scurt, el este un inginer IT, locuieste in Europa, se plimba cu Ferrari. Ii plac dansurile irlandeze si scufundarile.
- Dar patinajul artistic ii place ?intreba bella plina de sperante .
- Nu, de ce ? intreba Tom curios .
- Caut punctele noastre comune. Vreau sanse cu el. Unde e el acum ?spuse bella nerabdatoare .
- Din cate am auzit e plecat in Thailanda. Pe insula Samoui.
- Yeyyyy, tipa Bella, plecam in Thailanda , porunci ea fericita .
- Suuuuper!!!!zise Tom , sarcastic  privind-o ca pe o nebuna. Dar nu te deranjeaza ca eu sunt angajat ?Trebuie sa merg la serviciu !
- Mmm, nu. Zise Bella inghanand un cantecel sub nas . Mine decolam ! spuse ea euforica .

____________________________________________________________

In sfarsit capitolul 7 ! Sper ca a meritat asteptarea ! Veronica a facut o treaba excelenta 9 ca deobicei ) , iar de aici trebuie sa ma descurc singura :(
Sper doar sa nu o dau in bara si sa va dezamagesc . Voi incerca sa postez ... de fapt , nu pot promite nimic , fiindca  nici eu nu stiu cand voi mai avea acces la PC . varmea e in vizita la mine , si nu prea pot sa intru decat pe la 10 dupa ce adoarme ea :) ( are 7 ani ! si cred ca e dependenta de jocuri cu barbie :D ) Deci , abia apuc si eu sa stau putin noaptea :)
 Oricum , stati pe aproape , caci ma aproprii cu un nou capitol la "Cautatoarea " e aproape gata :D
         Kisses :X

2 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

wow...imi place aceasta bella....este foarte amuzanta!!!capitolul a fost genial!!!
astept continuarea...

dya spunea...

Noua porecla a Bellei,,Razbunatoarea!"Ah,pacat ca si-au pierdut locul de munca!Dar a meritat!Super capitol!Abia astept next-ul!Abia astept sa vad cum il va cucerii pe Edward!:*:*

Melodia saptamanii