Persoane interesate

sâmbătă, 2 iunie 2012

Capitolul 19 . Fata in fata cu soarta

Hei lume ! Cea care a mai ramas pe aici dupa lipsa mea indelungata :)
Am reusit sa scriu cap asta , si sper din suflet ca o sa va placa . mai ales ca am o veste .. buna ... sau rea . Depinde cum vrei sa o luati !
   Ficul se cam aproprie de sfarsit , insa nu va faceti griji ! Am multe planuri pentru vacanta asta ! :D

_______________________________________________________________________________

 
     Dpdv Autor :
 
  Marie lua un loc langa Edward uitandu-se la el precauta . Nu stia ce sa mai creada sau sa mai faca . Era de-a dreptul bulversata de toata situatia si nu stia cum sa o rezolve . Aparitia ei in trecut , a facut sa schimbe lucrurie , exact ceea ce batranelul ii spusese sa nu faca .
  Insa situatia era prea grea pentru ea . Mai ales ca se gandea la inevitabil .
-- Marie … cand te-am vazut prima data … incepu Edward insa ea il opri .
-- Uite ! Cred ca stiu ce vrei sa-mi spui si te rog sa nu o spui . Pentru ca asta ar schimba lucrurile foarte rau si aici nu ma refer doar la tine sau Bella sau mine , sau familia ta . E vorba despre intreaga omenire care practic atarna de un fir de ata care si asa e foarte subtire . Iar daca ceva se schimba , totul va duce la un haos total , si eu am sa-mi pierd cea mai importanta persoana … a doua oara si nu vreau asta ! Spuse Marie atat de repede , incat nu lua nici macar o gura de aer .
--  Ce ? Spuse Edward confuz de monologul Mariei . Uite ! Lasa-ma sa-ti spun ce am de spus , iar apoi poti face ce vrei , spuse el , calm , luand o gura mare de aer , inainte de a incepe .
  Marie era foarte speriata la gandul ca Edward ar parasi-o pe Bella tocmai acum , cand de fapt nimic rau nu se intamplase cu Bella . Si chiar de s-ar fi intamplat , ea ar fi aparat-o , ar fi salvat-o , ca Edward sa nu o paraseasca crezand ca asa o va tine departe de rele .
Se gandea numai la cum avea el sa-si termine propozitia : “ Marie , cand te-am vazut prima data , am stiut ca o pun pe Bella in pericol doar prin simpla mea prezenta , si de aceea am hotarat sa ma mut in Alaska cu familia mea . “
 
Insa ce spuse Edward , o lua prin surprindere chiar si pe ea .
-- Marie … cred ca m-am indragostit de tine ! Spuse el scurt .
Ea casca ochii la el , suprinsa ramanand fara grai .
 
Dpdv Marie :
 
  S-a indragostit de mine ? De mine ? Cum e posibil ? Adica asta ar fi fost tot ce mi-as fi dorit cand am ajuns aici , insa lucrurile s-au mai schimbat intre timp . Bella .. Ea e om si il iubeste , si stiu ca si Edward o iubeste pentru ca si pe mine m-a iubit cand eram in viata si si-a dat si viata lui nemuritoare pt mine . Dar , acum ?   
  Cum poate sa ma iubeasca cand o are pe Bella ?
  Nu inteleg ! Adica mi-as fi dorit sa fiu cu Edward mai mult decat orice pe lume , doar ca … nu simt ca el este al meu . Niciodata acest Edward nu va fi al meu .
-- Marie ? Spuse Edward . Ce n-as da sa pot sti la ce te gandesti ! spuse el trist .
-- Edward , eu … nu pot …
-- E in regula . Nu ma astept sa ma iubesti dintr-o data . Ai nevoie de timp , spuse el .
-- Nu e vorba de timp Edward . Eu te iubesc ! De cand te-am vazut prima data ( si aici nu minteam ) . Doar ca nu pot … fi cu tine , am terminat abia pronuntand cuvintele .
-- De ce ? spuse el trist .
Insa eu am schimbat subiectul :
- Cu Bella cum ramane ? De ea ai uitat deja ? Parca o iubeai ! i-am spus de parca chiar eu as fi fost in pielea ei . Si ciudat era ca eu chiar am fost , si stiu cum e .
 
-- Ma voi desparti de ea . Va intelege . E om si va uita odata cu trecerea anilor , spuse el .
-- Nu ! Nu o va face si stii prea bine asta . Ea te iubeste si o va face mereu . Ii vei distruge viata , Edward ! Am tipat eu la el .
-- Imi pare rau pentru asta , insa nu sunt obligat sa stau ce ea daca iubesc pe altcineva , spuse si el suparat pe acelasi ton rastit .
--  Edward … tu nu intelegi ! Eu nu pot fi cu tine ! Am spus clar aratand spre el . Nu se va intampla asta niciodata !
-- De ce nu ? Spune-mi un motiv ! Spuse el .
-- Nu-i pot face asta Bellai , nu-i pot face asta lumii , nu-i pot face asta …LUI , am spus punandu-mi mana in dreptul inimii .
-- Despre ce vorbesti ? Ce legatura are lumea cu noi si cine este acest “ El “ ? Parca ai spus ca ma iubesti ! Cateodata am impresia ca ascunzi unele lucruri , Marie , spuse Edward .
-- Nu intelegi , si nici nu-ti pot spune ! Am spus furioasa . El ! El … e sufletul meu . Pe el il iubesc ! Nu sunt indragostita cu adevarat de tine , ci de ceea ce pari , pentru ca va asemanati , si eu trebuie sa-l salvez pe EL . De aceea nu pot fi cu tine . Si va trebui sa plec cat de curand .
-- Voi veni cu tine ! Spuse el . Nu conteaza daca ma iubesti  doar fiindca ma aseman lui . Am sa accept tot doar daca ma vei iubi , spuse el aproape implorator .
-- Imi pare rau Edward … am spus trista . Asta nu se va intampla ! Insa daca ma iubesti , ma vei lasa sa plec si te vei intoarce la Bella , am spus trista .
 
-- Nu intelegi ca nu o mai plac ? Spuse el rastit . Si chiar daca imi refuzi iubirea , relatia tot nu va merge , spuse el .
-- Ba da ! Va merge , cum a mers si pana acum , am spus eu .
-- Nu intelegi Marie , spuse el pe un ton aproape plangacios . Ea e om . Va imbatrani si va muri la un moment dat . O voi pierde , spuse el , cu fata indurerata .
-- Asta nu e un motiv . Stii … intotdeuna exista solutii , am spus eu calma . O poti transforma si pe ea , sa aveti viata vesnica .
-- Nu pot sa fac asta ! Nu-i pot condamna sufletul ! Ea e … prea buna , ar fi mai fericita in rai decat o eternitate pe Pamant . Nu pot sa o oblig sa fie cu mine toata eternitatea , spuse el .
-- Dar te-ai gandit la ce vrea ea ? Te-ai gandit macar o clipa la cum se va simti ea ? Te iubeste ! Ar face orice pentru tine . Chiar … chiar si sa moara , am spus pe un glas meditativ .
-- Nu vorbi prostii , Marie , nu ma iubeste chiar asa de mult , spuse el . Dupa ce ai aparut tu , lucrurile au inceput sa se raceasca intre noi . Seara abia daca ne mai vorbim , iar daca nu a-ti fi voi la scoala , nu cred ca am mai sta impreuna . Plus ca a inceput sa umble cu javra aia de Jacob Black care mai nou e varcolac , insa nu a avut curajul sa-i spuna si Bellei , spuse el cu un zambet ironic si trist pe fata .
-- Vezi ? Tii la ea fara sa-ti dai seama . Si ma iubesti pentru ca … sunt ca ea , am spus eu fara sa ma gandesc .
-- Poftim ? Intreba ea cofuz .
-- Adica … semanam destul de mult la comportament si topate alea , si de aceea cred ca inca esti confuz cu toate astea .
 
-- Dar … incerca el sa spuna .
-- Edward , asculta-ti inima . Chiar vrei sa o parasesti pe Bella ? Dupa toate lucrurile prin care a-ti trecut impreuna ? Gandeste-te la asta ! I-am spus si m-am ridicat sa plec , insa el ma prinse de mana .
  M-am uitat in jos la ochii lui , implorandu-l din priviri sa-mi de-a drumul .
-- Vreau sa-ti mai spun doar ca … insa nu apuca sa-mi spuna ca usa de la intrare se deschise , lovandu-se vilent de perete .
 Amandoi am coborat scarile cu viteza sa avem o mare surpriza !
 In fata noastra statea chiar … Victoria , si avea si un ostatic . Pe Bella care abia se mai tinea pe picioare si era foarte speriata .
- Ei , copilasi , ce bine-mi pare sa va vad aici , adunati ! Spuse ea zambind in bataie de joc . Vezi ? Ti-am spus eu ca aveau de gand sa plece impreuna iar tu ai fi ramas de fraiera , ii spuse Bellei care tremura violent , scuturand-o putin de mana de care o tinea .
Amandoi ne uitam ingrijorati unul la celalalt , iar apoi la bella care se uita la noi cu lacrimi in ochi , insa nu de
frica , ci de furie !
 
_______________________________________________
 
Ei ... cam asta a fost capitolul ! Scuzati eventualele greseli sau daca gasitit vre-o replica fara linie de dialog ( in caz ca mi-a scapat vreuna )
Astept parerile voastre , si sper din suflet ca vor fi cat mai multe , mai ales ca s-au mai alaturati niste iubitori Twilight pe aici :D
 kisses , numai bine si ne vedem cu un nou capitol ... cat de curand sper eu ( In functie de chef si de comm-uri :D )

5 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

ma doare capul:)) lucrurile sunt asa complicate........vreau ca edward sa afle mai repede adevarul...of!!!si acum ca a aparut victoria asta inseamna si mai multe necazuri...te rog posteaza repede;;)

Law spunea...

ce-ti place sa complici:)
sunt curioasa cum se va sfarsi toata chestia asta..
spor la scris!:D

dya spunea...

minunat capitolul!Sper ca Edward sa afle adevarul..Si Victoria ce mai vrea?Sper ca Edward sa scape de ea!Astept next!:*:*

Andreea spunea...

foarte frumos ficul mi-a placut foarte mult:X de-abia astept continuarea;) spor la scris!

Anonim spunea...

bai eu m-am incurcat adica pana la un anumit punct am inteles si dupa sa rasturnat toata situatia dar e interesant continua tot asa :D

Melodia saptamanii