Persoane interesate

duminică, 24 iunie 2012

Capitolul 20. Asta e sfarsitul ?



Marie POV :
Ma uitam la Edward ingrozita , iar el se uita la mine la fel .
-- Ce facem ? Intreb calm , insa inauntrul meu totul se prabusea .
--Trebuie sa o salvam , spuse Edward , incruntandu-se , semn ca se gandea la ceva .
-- Dar … familia ta …
-- Se intorc abia maine , spuse el .
 Stateam si ne uitam unul la celalalt , prea ingroziti ca sa stim ce sa facem . De cand Victoria , plecase cu Bella ostatica , ne ameninta ca daca o urmatim , o va transforma pe Bella . Nu am putut risca . Am ramas pe loc , gandindu-ne la solutii , insa pana acum , nimic bun .
-- Edward … eu nu mai pot sta aici , am spus , iesind repede pe usa . Am alergat , si am alergat , fiind sigura ce el nu ma va urma . Pana la urma , am ajuns la tarmul marii  , prabusindu-ma jos . Obosisem de atata alergat , iar lacrimile de sange ma impiedicau sa mai vad ceva .
Eram epuizata , si norii gri amenintau o furtuna .
Cand picaturile reci de ploaie au inceput sa cada , iar vantul rece mi le arunca cu putere in fata , m-am ridicat de jos . Trebuia sa o salvez pe Bella . Trebuia sa ma salvez pe mine . Deodata , toate vietile parca erau puse in carca mea , avand datoria de a le salva .
Vantul isi schimba directia si un miros cunoscut ajunse la mine .
- Bella ! Am spus mai mult ca o soapta .
 
Am luat-o la fuga in directia mirosului binecunoscut , pana am ajuns pe un munte . Ploaia ma udase deja pana la piele , dar cui ii mai pasa ?Am vazut  o cabana micuta ce  parea pustie , pana cand am auzit inima care batea frenetic din interior .
Am mers incet , si precauta , spre cabana , uitandu-ma pe geam . Am vazut-o pe Bella legata fedeles si cu o banda adeziva peste gura pentru a nu tipa , aproape inghetand de frig . Ochii ei erau aproape inchisi , aratand foarte obositi .
Am intrat rapid in cabana , ajungand intr-o secunda la ea si dezlegand-o .
Ochii ei s-au facut numai putin mai mari la vederea mea , si m-a intrebat cu dintii clantanind de frig :
-- Marie ? Ce cauti tu aici ?
-- Doar nu credeai toate prostiile care ti le-a spus Victoria , nu ? O intreb eu razand amar , si gandindu-ma ca ea spusese totusi in mica parte adevarul . Haide sa te scoatem de aici , i-am spus luand-o in brate , in stilul miresei .
-- Nu asa de repede ! Spuse o voce din spatele meu , facandu-ma sa intepenesc . Lasa fata jos , spuse Victoria , iar eu am facut intocmai .
-- Waw ! Ma gandeam eu ca o vulpe nu fuge prea departe de vanatul ei , am spus eu .
-- Stii … era chiar previzibil faptul ca ai sa apari . Vina si constiinta nu te lasau sa-ti traiesti eternitatea ? Intreba ea , zambind rautacios .
-- Nu ca ar fi treaba ta , dar e un lucru pe care tu nu ai sa-l cunosti niciodata . Se numeste prietenie ! Am spus eu nervoasa .
-- Mda … cum zici tu . Si acum , ce ? Ai venit sa salvezi fata , dar pe tine cine te va salva ? Intreba ea .
 
-- Ce te face sa crezi ca am nevoie de ajutor ? Am intrebat-o eu .
-- Oh … haide , doar nu ma crezi asa de idioata . Te-am observat de ceva vreme . Multe lucruri sunt ciudate la tine , dar cel mai ciudat este ca nu esti la fel de puternica ca toti ceilalti . Si pe deasupra mai esti si naiva . Credeai ca poti veni aici singura si sa ma invingi ? Ha ! Ma bufneaste rasul , spuse ea in batjocura .
-- Ei bine , poate nu sunt la fel de puternica , ca tine , insa iti pot tine piept , am spus , avântandu-ma spre ea , insa aceasta s-a ferit , apucandu-ma de un brat si trantind-ma la pamant .
-- Asta e tot ce poti ? spuse ea ironica .
Eu m-am ridicat de la sol , sarind in sus spre ea , insa si de aceasta data ma dobori . Partea cea mai rea era insa ca durerea incepea sa se implanteze in corpul meu , fiind incapabila sa ma misc mai repede .
O ultima lovitura ma dobora la pamant incapabila sa ma ridic .
O priveam cu durere in ochi pe bella care era pe jumatate lesinata la podea , apoi pe Victoria , care se apropia de ea . Cu o ultima suflare , am strugat :
-- NUU!!!
Insa era prea tarziu . Victoria o muscase de mana pe Bella , apoi se ridica in picioare , indreptandu-se spre mine .
-- Vad ca esti nerabdaroare sa-ti afli sfarsitul , spuse ea ingenunchind langa mine .
Se apleca spre gatul meu , si imi perfora pielea cu coltii ei . Stiam ca avea sa-mi sfasie gatul , insa , deodata , un zgomot mare de auzi dinspre usa .
I-am putut distinge pe cei 7 vampiri care s-au napustit asupra Victoriei , luata prin surprindere .
 
Edward a  alunecat rapid langa Bella , verificandu-i rana . I-a cerut ajutorul lui Carlisle , insa acesta a spus ca a fost infectata , si ca veninul deja incepea sa-si faca efectul .
Atunci a venit la mine ingenunchiind , si luandu-ma de mana .
-- Marie ? Spuse el , in vocea lui distingandu-se clar groaza .
M-am uitat la el si am zambit amar .
-- Edward , lasa-ma pe mine . Dute la Bella . Are mai multa nevoie de ajutorul tau decat mine , am spus aproape soptit .
-- Ce ? Nu ! Nu se mai poate face nimic , spuse el . A fost muscata …
-- Asculta-ma ! O mai poti salva , i-am spus .
-- Dar … cum ?
-- Trebuie sa-I scoti veninul , am spus abia vorbind . Te vei descurca , stiu asta , i-am spus strangandu-l de mana .
El aproba din cap si se duse langa Bella , facand intocmai ce ii spusesem .
Vedearea mi se incetosa din ce in ce mai tare si stiam ca asta imi era sfarsitul . Speram doar , ca acolo , unde ma voi duce , sa-l intalnesc pe Edward , si sa-I spun cat de mult il iubesc .
Inainte sa intru in intuneric , am auzit o voce ingrozita strigand :
-Marie , nu !!!!
Dupa care , nu am mai stiut de mine .
 
__________________________________________________
 
Deci ? Cum vi se pare ultimul capitol ?
Nu ma omorati , va rog ca nu v-am anuntat din timp si ca am terminat asa .
Insa am o veste buna . Mai am de scris si Epilogul , deci nu e totul sfarsit . Sa nu plangeti de pe acum , ca nu stiti cum se va termina cu adevarat J
  Deci astept comm , si multa rabdare din partea voastra pentru a vedea si sfarsitul :D
  va pup dulce , si sa nu ma judecati prea aspru va rog .

4 comentarii:

dya spunea...

Ce???Oare ce se intampla cu Marie?E posibil ca Victoria sa o fi atacat?Astept Epilogul poate povestea ta va avea un sfarsit fericit...Mai facut atat de curioasa!:*:*

LoStInDr3aMs spunea...

te iubesc!!!!:X:X:X mi-ai facut un cadou asa frumos....capitolul a fsot genial...plin de suspans...si tristete;nu-mi vine sa cred ca se termina..nu poti face volumul 2???:o3
sper sa fie un happy end...merita...bella(marie) a/au suferit destul:D
sper ca vei posta repede;;)

Stephany spunea...

Din pacate nu va fi si un volum doi , deoarece ... ei , va spun in nota de autor de la epilog , ca distrug tot farmecul sfarsitului asa :)

Law spunea...

pa pa victoria!:))
mi-a placut ca marie i-a zis lui edward sa- suga veninul :P
astept epilogul,curioasa cum termini povestea:P

Melodia saptamanii