Persoane interesate

luni, 5 noiembrie 2012

In curand sau... va urma

Ce va urma ?
Tobele va rog .............
.........................
......................
...............
..........
......
...
.


O noua poveste !!!!!!!!!!!! ta-dam !!!
Stiu cam am cam abandonat blogul in ultima perioada , dar asta doar fiindca am fost ocupata cu scoala si cu cititul . cred ca incep sa abuzez ( de citit ) :D
  Dar , ma gandeam , ca daca tot am reusit eu sa termin toate ficurile ( stiu ca mai am unul dar il termin sigur in week-end ) , sa incep o noua poveste . De data aceasta nu va fi cu Edward si Bella desi cam seamana personajele . In schimb, va fi cu vampiri etc , etc, ....
 ideea mi-a venit cititnd o carte foarte faina cu vampiri , normal ( Betsy : Regina Vampirilor - v-o recomand , e foarte tare ) , insa ce este ciudat , e faptul ca nu are nici o legatura cu cartea . Nici macar una. Pur si simplu ma gandeam la cartea aceasta si ... hop , mi-a venit ideea . Sper ca de data aceasta sa si reusesc sa scriu mai des , poate cate 2 capitole pe saptamana . Poate chiar si 3 daca am " inspiratiune " :)
Desi , sa fiu sincera , inspiratia mi-a venit scriind si la ficul " The Vampire hunter " si veti vedea pe parcurs de ce . Nu se aseamana foarte mult , dar cine a citit ficul, poate sa-si dea seama :)

Acum, doar sa vad cati cititori mai am , iar in curand postez si rezumatul :D asa daca vreti , lasa-ti un com scurt , scurtut, cat va lasa pe voi inimioara voastra , sau votati in poll-ul din dreapta ce il voi pune imediat :)


Un comentariu:

LoStInDr3aMs spunea...

uhu.....o noua poveste...imi place cum suna...si ai zis cuvantul magic"vampiri" >:D< can't wait!!!!

Melodia saptamanii