Persoane interesate

vineri, 10 august 2012

Un nou one-shot ??!!!!!???

Hei dragilor !
Sa trecem direct la subiect . Am terminat un nou one-shot care se numeste " In lumea Ellei " si are 8 pagini word . Chestia e ca ma gandesc ca e prea lung , si vreau sa-l pun in doua parti . Va convine asa ?
Sincer nu vreau sa plictisesc pe nimeni citindu-mi mie 8 pagini word dintr-o data , si de asta zic .

Pentru curiosi , va anunt ca are supranatural , insa nu este ceva clasic ca vampirii sau varcolacii , zanele , etc .
E chiar unic , pot sa spun . Astept pareri , si maine promit sa fac intocmai cum a-ti hotarat :)

LATER EDIT : V-as ruga sa votati si in cadrul noului sondaj ce se afla in partea stanga , deasupra celui vechi . Parerile voastre chiar contreaza pentru mine !
( PS : Nu-i asa ca am sunat exact ca un politicean ??? :D )

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

iti dai seama ca eu cel putin o sa iti zic sa-l pui pe tot..adk nu vreau sa ma lasi in suspans,ca stiu ca tu asa faci de obicei;)

Raluk spunea...

Nu ma plictisesc niciodata knd citesc one-shot-urile tale :*:*:*. eu vreau sa-l postezi tot, dar asta ramane la alegerea ta :D

Rina Sheez -Mara- spunea...

Pune-l cum o fi:X:X dabea astept sa citesc:X pun pariu k e genial

Melodia saptamanii