Persoane interesate

marți, 14 august 2012

Leapsa

Din nou !
Desi unele imi plac fiindca le rezolv rapid , cele mai complexe imi cam dau batai de cap , si mai ales cand lenea in persoana ( adica eu ) trebuie sa o rezolve :D
Leapsa am primit-o de la Dany , o cititoare fidela a blogului , careia ii multumesc mult pe aceasta cale .

Aceasta leapsa , este una mai deosebita , deoarece este una ... muzicala . Deci va trebui sa caut o multime de muzica cu care sper eu , va veti delecta :)

Deci , ii dau bataie .

1.Care este melodia ta preferata?
Nu am niciodata o melodie preferata . De obicei sunt cele ce le gasesc cel mai recent . As zica ca in momentul asta este : Just a dream by Nelly ( PS : Imi plac mai mult si cover-urile ce sunt facute la aceasta melodie , asa ca nu voi pune melodia originala )



2.Cu ce melodie te-ai trezit azi,sau care a fost prima care ai auzit-o?
Cu niciuna :( Din pacate astazi nu am avut chef de ascultat muzica , insa am sa va las prima melodie ce am ascultat-o astazi cand am intrat la PC
Melodia se numeste : Apologize by Timbarland ft. One Republic , insa mie imi place mai mult coverul cantat de una blonda . of ! Blestemata fie memoria asta atat de scurta :((







3.Ce piesa asculti cind esti trist/trista?
Mi se intampla sa fiu destul de des trista in ultima vreme . Poate e din cauza norilor si a ploii ??
Oricum , ador toate melodiile lente si triste . Dar am sa va las doar una . Apropo . A-ti auzit varianta in romana ?
Close to you by DJ Aligator





4.Care este cintecul care te caracterizeaza cel mai bine?
Nu cred ca am gasit pana acum un cantec care sa ma caracterizeze , asa ca voi lasa unul dintre preferatele mele . You will never be  by Julia Sheer





5.Care este melodia care o detesti?

Cea mai simpla intrebare de pana acum :D Toate , dar absolut toate manelele care plagiaza marile hituri . ( Nu ca as fi mare fana a celorlalte , insa alea le detesc complet ) Si ar fi muuuuuuuuuulte exemple . Yachhh le urasc !!!!
Eu vara nu dorm , de ... ei bine Mihaita Piticu




6.Ce melodie se asociaza cu primul tau sarut?
Avand in vedere ca inca nu a avut loc :"> Mda stiu , nu ma criticati ca-mi astept printul , ok ?
Ador melodia asta :))
Kiss me slowly by Parachute




7.Cu ce piesa ai asocia dragostea,in viziunea ta?
Chiar mai are nevoie de vreun comentariu ? Doua cuvinte : Jason Mraz - I won`t give up




8.Arata-mi melodia cu care s-ar asocia viata ta peste zece ani.
Asta e grea :(( Nu am nici o idee , dar presupun ca peste 10 ani voi fi indragostita iremediabil , deci  My Love by Sia , ma descrie perfect :D





9.Stii vreo melodie in care sa cinte despre numele tau sau ceva de genul acesta?
Nu din cate stiu eu . dau imediat un search , si revin :))

HA ! Am gasit una !  YEI : )) !!!!!! Si e chiar draguta :) O piesa cantata la pian :) chiar daca pianistul vorbeste cam mult :( Si mda ... ma cheama Alina  :P






10.Care este melodia ta preferata de care nu te saturi niciodata?
Dupa cum am mai spus , nu am o melodie preferata . Imi plac multe , dar cred ca in acest moment raman la Demi Lovarto - Give your heart a break
O ador !!!



11.Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?
Nu prea stiu . Nici macar nu-mi amintesc majoritatea viselor deci ...
Am pus si eu o melodie draguta . Cred ca se potriveste intr-un fel . Iubire neimpartasita . Hmm ...
A drop in the ocean by Rone Pope




12.Care este melodia care iti ridica mereu moralul?
Cred ca am o singura melodie care ma face sa sar in sus prin casa si sa o cant . mai ales dimineata inainte sa plec la scoala :D
Want U Back ft Astro by Cher Lloyd




13.Ce melodie o socoti ca fiind cea mai erotica din toate care le-ai ascultat pina acum?
As avea doua pana acum .
Una dintre ele ar fi Alexandra Stan cu Lollipop iar cealalta ... ei bine nu-mi mai amintesc numele ( Te blestem din nou memorie scurta !!! ) dar bineinteles ca mai sunt multe altele :P





14.Cu ce melodie ai asocia idealul tau masculin/feminin?
Idealul meu masculin ? Pai , nu cred ca am asa ceva . Bine , imi place putin de Zayn si Liam de la One Direction . Se pune ?




15.Prin ce melodie m-ai caracteriza pe mine?

Avand in vedere ca nu te cunosc ... Am ales o melodie ce imi place :D



Dar am si trisat putin , asa ca ...



16.Da aceasta leapsa la cel putin zece persoane si anuntale punind un comentariu pe blogul lor :*

Chiar trebuie ? Am asa o lene ...
Pun doar cativa , fiindca pe restul i-ai mai pus si tu  :)

1. A pure imagination ( Roxana )
2. Make this go one forever ( Alexandra )
3. Just words or maby not ( Sara Hope )
4. Just one last dance
5.Bona cu lipici ( This gay is my boyfriend )
6.Dya
7.Emancipation Proclamation
8.Lavideea
9.Twilightpurple
10 . O dau cui o vrea ca nu mai pot !!!!!!! :))

3 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

daca vrei sa vezi raspunsurile...
http://justonelastdance-lostindr3ams.blogspot.ro/2012/08/leapsa-muzicalax.html
mersii inca o data!!!:x

Danny spunea...

imi pare bine ca ai indeplinit leapsa mea si fie blestemat netul meu care merge greu si nu pot asculta melodiile,dar promit ca revin cu un comm cind rezolv cu netul,pupici

Stephany spunea...

Sa nu iti para ! Daca nu vroiam sa fac leapsa , nu o faceam . Dar asta mi-a placut , desi mi-a cam dat batai de cap :P

Melodia saptamanii