Persoane interesate

vineri, 3 august 2012

I`m soooooo... boring ! :(

           

      Hei !
Sunt super plictisita in " minunata mea vacanta de vara " . Stau la PC si ascult muzica . Ceva ce gasesc pe youtobe si de care nu am mai auzit pana acum , si navighez pe bloguri . Super plictiseala la ora asta :(
De scris nu am chef , de citit nici atat ...
      Ma chinui sa scriu o poezie care nu stiu cat de anormala a iesit ... Veti avea ocazia sa o cititi cat de curand :D
Si chiar ma plictisesc . Voi ce faceti sa va treaca plictiseala ? Idei ceva ?

3 comentarii:

Lexy spunea...

Te inteleg, si eu sunt la fel de plictisita :))
Zilele astea parca nu mai ai chef de nimic.Cel mai bine e sa schimbi putin decorul, undeva in aer liber.Te mai relaxezi un pic :)

Stephany spunea...

O idee excelenta ! Poate asa imi vine si inspiratia :D

Rina Sheez -Mara- spunea...

Hey, am o leapsa pt tine:* Sper sa poti s-o faci:D:D http://rina-sheez.blogspot.ro/2012/08/leapsa-de-la-adinanana.html

Melodia saptamanii