Persoane interesate

duminică, 12 august 2012

Ce face omu` cand se plictiseste

Hei dragilor !
Deci , cum seara nu prea am somn , si nici inspiratie pentru a scrie ....
           Ei bine vedeti si singuri ce nebunii ma apuc sa fac ! :))


PS : Va rog , nu criticati prea dur un artist in devenire :P



Stiu ca nu se inteleg prea multe :"> Dar sunt doi indragostiti . Stiu ca nu e chiar perfecta , dar ...
PS 2 : Stiu ca se prea poate sa aveti impresia ca nu au toate membrele intacte , dar , pt sanatatea voastra mentala , va asigur ca sunt acolo ... undeva . Doar ca nu se vad ... cred :-?

3 comentarii:

Danny spunea...

inceputul e bun am in vedere pentru un artist in devenire,dar pe viitor te-as propune sa folosesti niste culori mai pastelate,nu o lua in nume de rau :) :*

Stephany spunea...

Nu o iau deloc in nume de rau . Dar la ce sa te astepti la un desen facut in paint ?
Ma mir cum de se intelege macar ceva :P

Cum am mai spus , e facut la plictiseala !

LoStInDr3aMs spunea...

pe langa mine,tu desenezi genial in paint(nu ca pe foaie m-as descurcat cumva mai bine...poate doar la desenul tehnic:)) )
oricum mie mi-a placut;;)...doar culoarea fundalului nu prea imi place:D

Melodia saptamanii