Persoane interesate

sâmbătă, 7 iulie 2012

Ceva nu e in regula !!!!!!!!!!!


 Ceva e foarte ciudat ! M-am uitat putin pe la postarile mele , pe la statistici , si ... sunt din ce in ce mai putini vizitatori !!!!! De ce ????????
  Ce am gresit ? Ce nu fac bine ? Postez prea rar ? Nu va mai place cum scriu ? E ceva in neregula cu blogul ?

   Va rog din suflet sa-mi spune-ti ! E in joc supravietuirea blogului ( sau a blogurilor mele )
    Accept orice critica ( dar nu si injuraturi ) si orice cuvand rau despre blog , numai sa stiu cum sa-l inbunatatesc . Promit ca nu ma supar la orice sfat imi dati . Vreau sa fiti sinceri si duri in a va exprima opinia .
    Chiar am nevoie de asta , ori nu stiu daca mai continui cu blogul :(

2 comentarii:

LoStInDr3aMs spunea...

eu nu am nimic sa iti reprosez....cu atat mai putin despre perioada de timp cand postezi...stiu cum este!!!

Danny spunea...

nu trebuie sa te descurajezi sau sa renunti la bloguri,poate e din cauza vacantei,majoritatea pleaca la mare sau in alte parti lasind netul deoparte

Melodia saptamanii