Persoane interesate

marți, 13 decembrie 2011

Zori de zi !!!!!!!!

Dragii mei cititori . Dupa cum stiti , blogul acesta , nu l-am dedicat doar creatiilor mele , ci este , mai ... universal , ca sa spunem asa .
  
    Ce vreau sa spun cu asa ? Pai , ca si pana acum , voi posta diverse chestii pe care le voi gasi interesante , si care  consider ca trebuie neaparat sa le cititi si voi .

Astfel , astazi , uitandu-ma de pe un blog pe altul , am vazut cateva imagini ce au aparut din filmul Breakind Down , prima parte . Si m-am gadit , sa va reamintesc de minunata carte , cu ... bineinteles , niste citate , si desigur , cateva poze :D

Deci , desi a trecut de mult premiera filmului , stiu ca inca mai suntem ( noi , adevaratii fani Twilight ) in febra , pana cand va aparea si ultima parte a filmului .

Stiu ca am facut o Nota de autor de vreo 3 kilometri , asa ca acum , va las sa cititi cateva citate deosebite , din " Zori de zi " de Stephany Meyer .

_________________________________________________________

" Copilaria nu este de la nastere pana la o anumita varsta sau la o anumita varsta.
loadingCopilul e adult si lasa de-o parte lucrurile copilaresti.
Copilaria este regatul unde nimeni nu moare. "


" Suna asa de sigur si de calm. Pentru doar o secunda, ascultand tonul absolut– Lasa-l un minut! Asa de incet ca abia l-am auzit. "
convingator, am avut un moment destul de rar de discernamant. Am putut sa vad, pentru un
scurt moment, felul in care vedea lumea. Pentru un moment egal cu durata unei batai de
inima, aceasta veste chiar avea sens. Apoi am vazut expresia de pe fata lui Charlie, ochii lui
erau atintiti la inel.
Mi-am tinut respiratia in timp ce pielea lui isi schimba culoarea – normal in rosu, rosu in
violet, violet in albastru. Am inceput sa ma ridic – nu sunt sigura ce vroiam sa fac; cred ca
vroiam sa folosesc manevra Heimlich sa fiu sigura ca nu s-a inecat- dar Edward m-a strans de
mana si a murmurat


" - OK! Bine! Charlie a spus. Casatoriti-va! Alt val de ras l-a strabatut. Dar....
-Dar ..ce? am intrebat
-Dar tu trebuie sa-i spui mamei tale! Nu o sa-i spun eu niciun cuvant lui Renee! Asta este
treaba ta!
A izbucnit intr-un hohot de ras.
Am facut o pauza stand cu mana pe clanta usii. Bine, la acel moment, cuvintele lui
Charlie m-au inspaimantat. Ultima incercare: sa-i spun lui Renee. Casatoria timpurie era pe
lista neagra mai sus decat fierberea unor catei vii.
Cine ar fi putut sa-i prevada raspunsul? Eu una nu. In mod sigur nici Charlie. Poate Alice
dar nu ma gandisem sa o intreb. "


" Uman ... si indragostita cu pasiune.
Vroiam experienta completa inainte sa imi schimb corpul acesta, cald, sensibil, plin de
hormoni cu ceva frumos, puternic....si necunoscut. Vroiam o nunta de miere reala cu Edward.
Si, in ciuda pericolului in care ii era frica sa ma bage, acceptase sa incercam. "


" Cateodata era asa de usor sa uit ca sarut un vampir. Nu pentru ca parea normal sau uman
– nu as putea uita vreodata, nici macar pentru o secunda, ca tin in brate pe cineva care e mai
degraba inger decat om- doar pentru ca el facea sa para foarte usor sa-si puna buzele peste ale
mele, peste fata, peste gat. Pretindea ca a trecut de mult de tentatia pe care o simtea pentru
sangele meu, ca ideea ca m-a pierdut l-a vindecat de dorinta pentru el.
Dar eu stiam ca mirosul sangelui meu inca ii cauza multa durere – inca il ardea pe gat ca si
cum ar fi inghitit flacari. "

"-Chiar poti? A intrebat incet. Nu ma refer la nunta – despre care sunt sigur ca o sa
supravietuiesti in ciuda temerilor – ci dupa...ce se intampla cu Renee, cu Charlie?
Am oftat.
-O sa-mi fie dor de ei. Mai rau decat o sa le fie lor dor de mine, dar nu vroiam sa-i dau
mai multe motive.
-Si Angela si Ben si Jessica si Mike.
-O sa-mi fie dor si de prietenii mei, zambeam in intuneric. In special de Mike. Oh, Mike!
Oare cum o sa pot sa merg mai departe?
A marait. Am ras dar dupa am fost serioasa. "

" Stiu ca o sa fie greu, dar asta este ceea ce imi
doresc. Te doresc pe tine, si te vreau pentru totdeauna. O viata nu este de ajuns pentru mine.
-Inghetata pentru eternitate la 18 ani, a soptit.
-Visul oricari femei s-a transformat in realitate, il tachinam.
-Niciodata schimbandu-se...niciodata mergand inainte.
-Asta ce vrea sa insemne?
A raspuns incet.
-Iti aduci aminte cand i-am spus lui Charlie ca o sa ne casatorim? Si el credea ca esti ...
insarcinata?
-Si cand se gandea sa te impuste, am chicit razand. Recunoaste – pentru o secunda chiar sa
gandit serios.
Nu mi-a raspuns.
-Ce este Edward?
-Imi doream....ei bine imi doram sa aiba dreptate.
-Ce? Am murmurat.
-Mai mult la o posibilitate ca el sa aiba dreptate. Ca am putea avea asa potential. Urasc sa
te privez si de asta. "


" M-am ridicat inca infasurata in patura.
loading
-Jasper? Ce fac vampirii la petrecerea burlacilor? Nu o sa-l duceti la un club de
steeptease nu-i asa?
-Nu-i spune nimic! Emmett maraia de jos. A urmat alt zgomot infundat si Edward radea
usor.
-Relaxeaza-te, mi-a spus Jasper, si eu m-am relaxat. Noi, familia Cullen, avem propria
versiune. Cateva pume, vre-o doi ursi grizzli. In mare, o noapte obisnuita.
Ma intrebam daca as putea sa fiu asa de mandra de dieta „vegetariana” a vampirilor

"Alice ma evalua in timp ce eu ma urcam in Porche-ul ei."
_Oh, la naiba, uita-te la ochii tai! Mi-a zis cu repros. Ce ai facut? Ai stat traza toata
noaptea?
-Aproape.
S-a incruntat.
-Am avut atata timp sa te fac sa arati naucitor Bella- puteai sa ai si tu ceva mai multa
grija de materialul meu brut.
-Nimeni nu se asteapta ca eu sa arat naucitor. Cea mai mare problema este ca pot sa
adorm in timpul ceremoniei si sa nu pot sa spun „Da!” atunci cand trebuie, si Edward o sa
prinda momentul si o sa fuga.
Ea radea.

" Juramintele noastre au fost cele mai simple si mai traditionale cuvinte, care s-au spus de
un milion de ori desi niciodata de un cuplu ca noi. L-am rugat pe domnul Weber sa faca o
mica modificare. Am schimbat partea „pana cand moartea ne va desparti” cu unul mai potrivit
„cat timp vom trai amandoi”.
In acel moment, in timp ce preotul spunea partea lui, lumea mea, care parea cu susul in
jos de atata timp, parea sa se aseze cum trebuie. Am vazut cat de prostuta am fost cand ma
temeam de asta – de parca era un cadou nedorit sau ceva nerusinos de inutil ca petrecerea de
absolvire. Ma uitam in ochii stralucitori si triumfatori ai lui Edward si am stiut ca si eu am
castigat. Pentru ca nimic nu conta infara de faptul ca stateam cu el.
Nu am realizat ca plang pana cand nu a venit timpul sa spun cuvintele.
-Da! Am reusit sa spun intr-o soapta inecata si greu de inteles, clipind sa-mi curat ochii
pentru a-i vedea fata.
Cand a fost randul lui sa vorbeasca, cuvintele erau clare si victorioase.
-Da! A jurat. "


______________________________________________________________________
Cam atat cu citatele pe ziua de azi . Am reusit sa scot citatele doar din primele 3 capitole .
Insa , vor mai urma si celelalte . Acum nu prea mai am timp , cu scoala , dar mai avem putin si intram in vacanta , iar atunci voi avea timp  sa ma dedic cu totul blogului .
       Pwpici , si ne vedem next time !
 

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii