Persoane interesate

marți, 20 decembrie 2011

O arma la a ta tampla

Buna , copii ! Nu am mai postat de mult o poezie , asa ca , a cam venit timpul ! :) Va las sa cititi poezia , si .....astept pareri !
  Am compus poezia , ascultand urmatoarea melodie .


_____________________________________________________


Inima-mi bate ,
Noaptea-i aproape .
Cu gandul la tine
Te simpt mai aproape .

    Cu arma la tampla
    Lacrimile-mi curg
    Fara speranta ,
    Incerc sa ma adun .

Acum 3 luni de zile
Cu arma la a ta tampla
Vroiam viata sa-ti rapesc
Si sa nu ma mai gandesc .

 
    Insa a ta privire ,
    Ma opri din jocul mortii .
    Dar acum mi-as fi dorit ,
    Sa nu ma fi oprit .

Ce a continuat ,
Au fost doar povesti .
Iluzia fericirii
N-a fost a iubirii .

    Eu am fost platita
    Ca tu sa mori
    Dar dragostea mea ,
    Nu te-a ridicat la nori .

Sa-mi pun viata in pericol
Pentru tine am facut .
                                Sa joc totul pe o carte
                                A fost cel mai riscant truc .

    Dar acum , cand te-am pierdut ,
    Am stat , si m-am tot gandit , prea mult .
    Ce fraiera am fost c-am renuntat ,
    Si viata ta , eu ti-am crutat .

                                                                Caci inima mea e bucati
De cand tu ai plecat
Si nu ti-a pasat ,
Ca la tot am renuntat .

    Ar fi trebuit sa mori ,
    Misiunea ar fi fost completa
    N-as fi fost o marioneta
    In ale tale maini .

Dar cand am inteles
Ca tu nu m-ai iubit ,
Iar eu m-am indragostit
                                                                 Doar de-un simplu las .

    Tu-ti doreai doar sa nu mori
    Si de asta m-ai sedus
    Iar eu te-am crutat , si-n plus ,
    Acum viata mi-am pierdut .

Niciun comentariu:

Melodia saptamanii